sobota, 14 lutego 2015

Jedenaście.

Minęły dwa dni od mojego ostatniego spotkania z Grzegorzem. Mężczyzna wcale się nie odzywał; nie dzwonił, nie pisał SMS-ów. Nawet na mieście nigdzie nie było go widać.
Lena wyjechała wczoraj, na szczęście niczego nie zauważyła. Zapytała tylko, dlaczego Grześka nie ma z nami. Skłamałam, mówiąc, że musiał jechać do Katowic. Szczerze? Cholernie źle się czułam.
Miałam ochotę jakoś odwołać wyjazd Leny. Bałam się o nią, szczególnie, że znalazłam ten test. Całkowita porażka... Nie wyobrażam sobie, gdyby zaszła w ciążę. Ale nie rozumiem czemu nic mi nie powiedziała? Może się bała? Modlę się, aby nie zrobiła czegoś głupiego w tej Chorwacji. Przecież nadal jest pod moją opieką. Z drugiej strony... może trochę histeryzuję? Nie, nie. Ja się po prostu martwię.
Siedziałam sama w pustym, chłodnym mieszkaniu. Myślałam o środowym praktycznie codziennie. Tęskniłam za nim. Brakowało mi jego ciepła. Jego czułych pocałunków. Jego czułych słów. Jego przeszywającego się zapachu orzeźwiających perfum... Dosłownie wszystkiego, co było związane z Kosokiem. W nocy w ogóle nie spałam. Stąd też podkrążone oczy. Jednak choć trochę doprowadziłam się do porządku. Pomyślałam, że nie mogę siedzieć cały czas w czterech ścianach.
Przebrałam się w mgnieniu oka, po czym opuściłam swoje lokum.
Przemierzałam  Jastrzębie, a promienie słoneczne drażniły moje oczy. Popełniłam błąd nie biorąc ze sobą okularów przeciwsłonecznych. Jednakże jakoś przeżyłam. Dotarłam na miejsce, którego tak naprawdę nie cierpiałam. Ale przychodząc tutaj czułam, że mogłam się odstresować, wygadać, a nawet wypłakać.
Otworzyłam starą, zardzewiałą bramkę i zrobiłam dwa kroki do przodu. Przywitał mnie chłodny podmuch wiatru. Zacisnęłam pięść, po czym ruszyłam przed siebie. Szłam powoli czytając tabliczki, na których wyryte były imiona oraz nazwiska osób, które już odeszły. Zboczyłam z głównej ścieżki, aby dotrzeć do jednego pomnika. Pomnika, w którym znajduje się mój największy skarb...
Ustałam przed nagrobkiem i przez chwilę wpatrywałam się w dwa zdjęcia. Przeżegnałam się, zapaliłam duży, czerwony znicz w kształcie serca i usiadłam na drewnianej ławce.
Podmuch letniego wiatru rozwiewał moje włosy w różne strony. Nie starałam się ich nawet poprawić. Zacisnęłam powieki próbując nie uronić żadnej łzy. Zawsze, gdy tutaj przychodziłam wracały wspomnienia. Nie  wytrzymałam, to było silniejsze  ode mnie. Słone łzy zaczęły zalewać moje policzki rozmywając przy tym tusz. Może z mijającymi miesiącami coraz bardziej dochodziła do mnie wieść o tym, że już nigdy z nimi nie porozmawiam. Jednakże cmentarz był takim miejscem, gdzie emocje brały górę. Tutaj zapominałam o wszystkich problemach.
W pewnym momencie poczułam zimną dłoń na swoim ramieniu. Odwróciłam się diametralnie przenosząc wzrok na osobnika.
-Cześć. - uśmiechnął się promiennie brunet.
Czułam, że za chwilę zapadnę się pod ziemię.
-Wiedziałem, że Cię tutaj znajdę - kontynuował. - Mieszkanie było zamknięte, więc pomyślałem, że...
-Radek, odejdź - przerwałam mu wstając. - Nachodzisz mnie nawet na cmentarzu?
-Nie nachodzę. - zaprzeczył.
-Robisz to, a ja sobie tego nie życzę. Nie rozumiesz, że nie jesteśmy już razem od prawie pół roku? - podniosłam głos wycierając łzy.
-Daj spokój. Wiem, że masz na mnie ochotę, tak jak ja na Ciebie... - chwycił moją dłoń.
-Zadzwonię po policję, jeżeli w tym momencie nie opuścisz tego miejsca! - krzyknęłam zabierając rękę.
-Złość piękności szkodzi - skwitował śmiejąc się. - Jeszcze się policzymy - wskazał na mnie palcem po czym odszedł.
Zacisnęłam pięści i szybko zaczęłam biec w drugą stronę. Nie interesowało mnie to, że ktoś patrzył na mnie, jak na jakąś wariatkę, która właśnie wyszła z psychiatryka.
Nogi mi się uginały, miałam wrażenie, że Radosław zmienił zdanie i podąża za mną.
Poczułam mocne uderzenie. Trafiłam w coś, a właściwie w kogoś. Zaciągnęłam się męskim zapachem perfum. Od razu je poznałam, wiedziałam dokładnie na kogo trafiłam.
-Oluś... - wyszeptał mi na ucho. - Oluś, Kochanie... - przytulił mnie mocno do siebie i pocałował w czoło.
Nie potrafiłam wydusić z siebie nawet słowa. Płakałam. Słona ciecz pokrywała moją twarz.
-Proszę, powiedz mi, że nic się nie stało. - kontynuował odgarniając mój kosmyk włosów za ucho.
-Zabierz mnie stąd. - uniosłam głowę do góry.
Grzegorz objął mnie ramieniem. Niepewnie poprowadził do końca alejki cmentarnej, a później na parking, gdzie znajdowało się jego czarne, klubowe Infinity.
Otworzył drzwi od strony pasażera mocno ściskając moją dłoń. Spojrzałam w jego czekoladowe tęczówki i pomimo łez w oczach lekko się uśmiechnęłam.
Bez słowa położyłam głowę na jego torsie. Kosok objął mnie w pasie przyciągając do siebie.
-Grzegorz, ja przepraszam... Żałuję, że wtedy powiedziałam, że się z tego wypisuję - rzekłam łamiącym się głosem. - Jesteś dla mnie wszystkim i nie chcę Cię stracić przed taką głupią rzecz, a co do dziecka... - w tym momencie środowy położył wskazujący palec na moich ustach.
-To były najgorsze dwa dni w moim życiu. Nie masz za co mnie przepraszać - spojrzał w moje oczy. - To ja źle zareagowałem. Przemyślałem wszystko i głupio mi, że wyskoczyłem z dzieckiem. Rozumiem wszystko, Olu... I to ja przepraszam...
Ustałam na palcach po czym złożyłam jeden pocałunek na jego ustach. Siatkarz odwzajemnił gest i zaczął mnie delikatnie całować.
-Jedźmy stąd, proszę... - wyszeptałam.
Grzegorz niechętnie mnie puścił. Wsiadłam do samochodu i zapięłam pas. Spojrzałam w lusterko wycierając gdzie nie gdzie tusz.
Kilka minut później znalazłam się pod blokiem siatkarza. Kosok wysiadł pierwszy z samochodu i natychmiast podszedł do mnie biorąc na ręce.
-Nie wygłupiaj się. - spojrzałam na niego.
-Ćśś... - wymruczał kierując się do windy.
-Wariat... - skomentowałam odwracając wzrok.
Środkowy pewnym krokiem wszedł do windy, która właśnie się otworzyła. Wcisnęłam za niego przycisk "3" i spojrzałam w jego oczy. Położyłam dłoń na jego lewym policzku delikatnie się uśmiechając. Panowała cisza, żadne z nas się nie odzywało. Byliśmy wpatrzeni w swoje oczy.
Kiedy złączył nasze usta drzwi się otworzyły.
-Grzesiek... - wymruczałam cicho przerywając gest.
Środkowy uniósł prawą brew, jednak po chwili spojrzał przed siebie zauważając starszą kobietę.
-Najmocniej Panią przepraszamy! - powiedział radośnie uśmiechając się do sąsiadki.
-Spokojnie Panie Grzegorzu - zaśmiała się staruszka. - Ale czy dzisiaj będzie Pan głośno, jak kilka dni temu, że partnerka będzie Pana uciszać? - zachowała powagę jednak kilka sekund później na jej twarzy ponownie pojawił się uśmiech.
-Yyy... - zmieszał się środkowy. - Ja bardzo Panią przepraszam, bo...
-Ależ Grzesiu, żartowałam - poklepała go po ramieniu. - Nic nie słyszałam, a poza tym jesteście jeszcze młodzi!
W tym momencie Kosok postawił mnie na ziemię i od razu ujął moją dłoń.
-No co? - zdziwiła się. - Powiedziałam coś nie tak?
-Nie, nie, Pani Basiu... - odpowiedział zawodnik Jastrzębskiego Węgla.
-Dobrze, idźcie już. I przepraszam, że przerwałam taką chwilę, ale... Miło się na Was patrzyło choć przez chwilę. I mimo, że Pani nie znam - przeniosła wzrok na mnie. - To widzę, że jest Pani bardzo sympatyczną osobą.
Uśmiechnęłam się delikatnie patrząc na kobietę.
-Zapraszam Was na kawę i pyszne ciasto, które dzisiaj upiekłam - rzuciła ni z gruszki ni z pietruszki.
-Pani Basiu, bardzo przepraszamy... ale my jeszcze dzisiaj wyjeżdżamy. - wtrącił się Grzegorz.
-Ach, tam - machnęła ręką. - Wy młodzi to ciągle podróżujecie... No, ale nic nie poradzę. W takim razie życzę Wam udanych wakacji, a przede wszystkim spokojniej podróży.
Wyminęła nas i skierowała się do windy. Grzesiek cicho się zaśmiał i wyciągnął klucze od mieszkania. Przekręcił dwa razy zamek po czym wpuścił mnie do środka. Przekroczyłam próg jego klubowego lokum.
-Dlaczego skłamałeś mówiąc, że jeszcze dzisiaj wyjeżdżamy? - zapytałam zdejmując buty.
-Wcale nie kłamałem - uśmiechnął się. - Pójdę wziąć prysznic, bo jestem po siłowni, a później jedziemy do Ciebie, żebyś mogła się spakować.
-Słucham? - zdziwiłam się i podeszłam do niego.
-Zrobimy sobie małe wakacje, Kochanie. - cmoknął mnie w sam  czubek nosa.
Zmarszczyłam brwi patrząc na Kosoka. Mężczyzna zaśmiał się w głos.
-Nie patrz tak na mnie - objął mnie w pasie. - Przepraszam, że nic Ci nie powiedziałem, ale nie miałem jak. A decyzję podjąłem dziś rano - wyjaśnił.
-Nadal nie rozumiem... Jakie wakacje?
-Hmm... - zamyślił się. - Smażing, plażnig, leżing i coś tam jeszcze w Gdańsku, chętna? - zaśmiał się.
-Poważnie? - uniosłam prawą brew.
-I tylko my, we dwoje... - wyszeptał po czym zaczął mnie całować.
-Zapowiada się ciekawie - powiedziałam przerywając gest. - Idź pod prysznic, a ja ogarnę Ci trochę mieszkanie, bo... - przejechałam palcem po półce, na której był kurz.
Środkowy skinął głową, zachłannie wpił się w moje usta i po kilku sekundach zniknął za drzwiami łazienki.
Skierowałam się do kuchni, gdzie włączyłam radio. Podrapałam się po głowie widząc nieład w mieszkaniu Kosoka.  Związałam włosy w wysokiego kucyka i wzięłam się do pracy. Po niecałych 30 minutach miałam posprzątaną kuchnię oraz przedpokój. Kiedy zaczynałam sprzątać salon usłyszałam pukanie do drzwi. Podeszłam do nich i nie patrząc kto to, przekręciłam zamek dwa razy.
W progu ujrzałam kobietę w wieku około 50 lat.
-Dzień Dobry... - przywitałam się niepewnie. - Kim Pani jest?
-Raczej kim Pani. - zmierzyła mnie wzrokiem od góry do dołu.
-Mama? - usłyszałam za sobą głos Grześka.
Odwróciłam się diametralnie. Siatkarz stał w samym ręczniku, który idealnie podkreślał jego mięśnie brzucha.
-Synu, co to za kobieta? - wyminęła mnie w przejściu i podeszła do niego. - I jak Ty wyglądasz? - podniosła nieco głos.
-Yyy... Mamo, spokojnie - zmieszał się. - To jest Aleksandra - spojrzał na mnie.
-Jaka Aleksandra? - była strasznie dociekliwa.
-Ola, moja dziewczyna - wyjaśnił natychmiast.
-Ty masz dziewczynę? - zrobiła duże oczy.  - Lepiej idź się ubrać, a nie paradujesz w samym ręczniku!
Grzegorz zamknął się z powrotem w łazience.
-Proszę opuścić mieszkanie, poradzimy sobie. - kobieta zwróciła się do mnie, gdy odkładałam klucze na miejsce.
Myślałam, że się przesłyszałam, albo mama Grzegorza żartuje.
-Czy Pani jest głucha? - powtórzyła.
-Nie... - spojrzałam na nią. - Przepraszam.
Poszłam szybko do salonu i zabrałam swoje rzeczy. Założyłam buty w mgnieniu oka, po czym nacisnęłam klamkę. Cały czas czułam wzrok kobiety na sobie.
-Do widzenia. - rzuciłam zimno opuszczając mieszkanie.


_________
Witam! :)
Rozdział troszeczkę szybciej, bo jakoś mnie naszła wena, żeby coś stworzyć :D I chciałabym bardzo podziękować wszystkim czytelniczką, a szczególnie Kinsey oraz Julce Nowak... dziewczyny, jesteście niesamowite! Napisać tyle słów otuchy... Tak naprawdę dzięki Wam pojawił się rozdział jedenasty! :)
Mam nadzieję, że wena mnie nie opuści... ponieważ z tym jest różnie.
Co sądzicie o mamie Grześka? Czy dobrze potraktowała Olę?
Jak myślicie, Grześ pobiegnie za Olą? A może właśnie jego matka będzie kolejną przeszkodą? Co z wyjazdem?! :) Tyle pytań się nasuwa... ;)
Jak leci Kochani? ;)
Ja właśnie rozpoczęłam "bój" w drugim semestrze... ;/ Postaram się Was nie zaniedbywać pomimo szkoły. ;) Myślę, że w wolnym czasie uda mi się coś napisać i weekend pojawi się epizod.
Ostatnio zawitałam do Bydgoszczy na mecz. Przyznam się Wam, że towarzyszyły mi wielkie emocje :D  Podrzucam Wam malutką falę zdjęć, tak samo jak ostatnio z Olsztyna. ;)
Więc do następnego!
Czytam+komentuję= motywuję! ;)
Pozdrawiam ciepło. :*


Przy okazji pokuszę się o malutką notkę... W następnych rozdziałach spodziewajcie się "bomby" z Piotrem! :) On tutaj baaaardzo dużo namiesza... ;)







Rzućcie okiem na Igłę... :) Człowiek wielu talentów, ale żadnego nierozwiniętego! :D



19 komentarzy:

  1. Jakiej bomby? Jaki Piotr? Czyżby współpracował z Radkiem? Oby nie!
    Swoją drogą czy zawsze jakaś normalna dziewczyna musi miec pod górę?
    Dlaczego matka Grzesia tak się zachowała? Nie zna Olki ani nic, pierwszy raz ją widziała... A może skojarzyła ją z dzieciństwa?
    OCH... tyle znaków zapytania....
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. A było tak pięknie....rozmarzyłam się, że pojadą na wakacje, odpoczną, pobędą razem a tu co? Niby jeszcze nic straconego ale... Mama Grzesia zachowała się okropnie. Potraktowała Olę jak śmiecia. Może jest zazdrosna o syna? Nie wiem... Mam nadzieje ze Grzesiek poleci za Olka bo drugiej takiej dziewczyny nigdy nie spotka!
    Życzę weny i do następnego! :**
    zapraszam tez do siebie
    nagranicyswiatowztoba.blogspot.com
    Buziaki! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestem, na podium się zmieszczę więc zaklepuje i wracam jutro jak nie zapomnę........ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam "jak nie zapomnę".. Taa, ja i moja pamięć..
      No nic, już tu coś klepię.
      W ogóle pierwsze aww na ich powrót ;3
      Pani Basia mnie kupuje w całości :D Uwielbiam takie osoby, naprawdę.
      Radek.. Jego mogę zostawić bez komentarza, bo facet działa mi na nerwy. Mimo wszystko nadal uważam, że wszystkie Radki, jakie znam są cudowne, więc.. Widocznie jakiś wyrzutek się pojawił.. :D
      Do Gdańska zawsze chciałam pojechać, więc tym bardziej się rozmarzyłam nad tym plażingiem i smażingiem a tu.. God, kolejna irytująca postać. Jego matka to okropna despotka, naprawdę pierdolca bym z taką dostała. Mam nadzieję, że ją przeprosi, bo przecież tak nie można. Halo, policja, przyjechać i nauczyć porządku i szacunku tą.. ugh, nie powiem już więcej, bo nie będę tyle przeklinać.
      No nic, czekam na nowość, bardzo, bardzo, bardzo! Więc proszę.. ładnie, grzecznie i cudownie:)
      Całuję i jednocześnie zapraszam do mnie gdzie po miesiącu udało mi się coś naskrobać.. siatkarskawywiadownia.blogspot.com
      Kinsey

      PS mówiłam ci już, że kocham tę muzykę? <3 ochhhh, rozpływam się.. :3

      Usuń
  4. Świetny rozdział ♥
    Mówiłam, że Radek mnie wkurza? -.-
    Całe szczęście że Ola i Grzesiek pogodzili się :)
    Mama Grześka- coś czuję, że ta kobieta jeszcze namiesza w życiu tej dwójki :)

    Pozdrawiam i życzę dużo weny :*

    http://ironiaa-losu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze nie wiem, czy mój komentarz się wysłał, bo coś net mi robi psikusy. Na szczęście go przechytrzyłam i wszystko sobie skopiowałam. :P
    To ja może zacznę od końca. TRZY RAZY TAK DLA PIOTRKA!!!! :) Już się nie mogę doczekać tego następnego rozdziału!!! Liczę, że pojawi się szybko, bo ciekawość mnie zżera po takiej zapowiedzi. :)
    Co do samego rozdziału, to sporo się działo. Bałam się, że tych dwoje po swojej kłótni na prawdę zerwie ze sobą kontakt. Wtedy padło o kilka słów za dużo i mogło to przynieść wiele złego. Na szczęście oboje jakoś się ogarnęli i zrozumieli co jest ważne. Niestety jak to w życiu bywa radość nie trwa wiecznie. Już na samo dzień dobry wkurzyła mnie mama Grześka. Po prostu znalazła sobie idealny moment na odwiedziny. Nie mogła przyjechać za tydzień, miesiąc, rok, albo w najlepiej w następnym stuleciu? Jak można być tak nieuprzejmym? Gdybym była na miejscu Oli, to wywaliłabym ją z tego mieszkania i kazała nie wracać. Mam nadzieję, że Grzesiek okaże się prawdziwym facetem, a nie maminsynkiem, który pozwoli odejść swojej kobiecie, bo tak życzy sobie szanowna mamusia. Kosa trzymam za ciebie kciuki, a jak mnie zawiedziesz, to nie ręczę za siebie.
    Także tak jak pisałam na początku czekam niecierpliwie na kolejny rozdział. :)
    Pozdrawiam i życzę dużo, dużo weny. :*
    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowość: http://miedzy-noca-a-dniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na nowość: http://miedzy-noca-a-dniem.blogspot.com/

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff..dobrze, że do siebie wrócili.
    Już myślałam, że po tym wszystkim co sobie powiedzieli nie będą razem. No ale kochają się i to normalne, że długo bez siebie nie wytrzymali.
    Znów Kosok pojawił się w odpowiednim miejscu i porze. Ten to ma wyczucie czasu. :D Radek mnie wkurza, niech odczepi się od Oli i zrozumie, że ona go nie kocha i jest szczęśliwa z kimś innym.
    Jeszcze ta mama Grześka. Co za niemiła i arogancka kobieta. Co ona sobie wyobrażała? Że może tak po prostu ją wyrzucić z mieszkania? Już jej nie lubię i czuję, że przez nią ich związek będzie miał pod górkę. Mam nadzieję, że siatkarz pobiegnie za Olą, w końcu to jego dziewczyna i nie okaże się jakimś mięczakiem.
    Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie chce Piotrka. xd Jak mówisz, że namiesza, to ja go w ogóle już nie lubię. Pewnie będzie chciał odebrać środkowemu Piechocką, ale wierzę, że on mu na to nie pozwoli. Oby ta 'bomba' nie była taką 'bombą' o jakiej myślę.
    Pozdrawiam, buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No patrz, zostawiłam buźkę, a nic nie dopisałam...
      Cieszę się, że główni bohaterowie znów są parą!
      Do tego świetnie się dogadują, mam nadzieję, że to się nie zmieni po jakimś czasie.
      Pani Kosok mnie totalnie zaskoczyła swoim zachowaniem, ale fajnie ją wykreowałaś, całkiem inaczej niż na każdym blogu.
      Weeeź, pliis, nie rób z Piotrusia czarnego charakteru! Piciątko nasze kochane, Bogu ducha winne, ciche, nieśmiałe, potulne jak baranek, no co on Ci przeszkadza? Dajże chłopakowi spokój!
      Mam nadzieję, że się zrozumiałyśmy :D
      Buziaczki :*

      Usuń
  9. Wrócili do siebie! :D
    Cieszy mnie to. Tak po prostu cieszy. :D
    Dla ich pary jestem na TAK! :)) Oby nic ich już nie zdołało poróżnić.
    Szkoda czasu na kłótnie, nie? :D
    Tylko ten Radek. No ludzie...
    Co za denerwujący człowiek! :P Dla niego jedno, wielkie: NIE.
    Kochana, świetny rozdział. Czekam na dalsze komplikacje i na to, co Twoja mądra główka wymyśliła. :))
    Pozdrawiam. ;*

    P.S.: Nowy na http://kocham-cie-za-przeszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny jak dobrze ze wrócili do siebie :D Po tej kłótni to ja naprawdę myślałam ze sie roztana.
    Radek ... nienawidzę skurwiela ! Jak można byc takim natretnym ! Ja bym na miejscu Oli dawno zadzwoniła po policję bo to już jest prześladowanie i nachodzenie jej.
    Jestem za NIE dla Piotra! Niech się odwali od niej ! Po co się wpieprza jak ona go nie chce ?!
    A co do mamusi to jest jakieś przegięcie ! Co ona ma do tego związku ?! Grzesiu jest już chyba dorosły więc się niech nie wpieprza w jego zycie. Mam nadzieję że pobiegnie za nią, a jak nie to wykastruje golymi rękoma ! Hahahha
    Co do rozdziału to jest super I oby tak dalej :* Życzę mnóstwo weny :*
    Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział świetny:D
    Dobrze ,że Ola z Grześkiem się pogodzili.
    Czekam na następny ...:)
    Dodawaj szybko !!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wielką nadzieję, że Grzesiek poleci za Olą :D Nie pozwoli żeby matka wtrącała się w jego życie.
    Mówisz, że Pieter namiesza? Już nie mogę się doczekać!
    Radek... ależ on jest wkurzający i strasznie intrygujący ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, jak dobrze, że się pogodzili!
    Coś myślę, że mama Grześka potraktowała Olę za ostro.....
    Następny z Piotrkiem <3 Będę czekać :) Ale że namiesza? Hmm, zastanawiające.
    Wspólny wypad do Gdańska byłby zajebisty :D
    Radek mnie strasznie wkurza, no nie może jej zostawić w świętym spokoju, tylko no jakby się jej uczepił. Możesz go jakoś stąd zniknąć? Plose.....
    Pozdrawiam i zapraszam pojawił się nowy rozdział -
    http://i-gdyby-to-bylo-takie-proste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rozdział! :)
    Już się nie mogę doczekać kolejnego bo to wciąga! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział genialny, jak zawsze *.*
    Coś czuję, że mama Grzesia może namieszać ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejny :*

    http://milosc-jak-wino.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Są razem, są razem, są razem! Jejku, możesz robić częściej takie niespodzianki! Mimo wszystkiego, ten rozdział jest bardzo pozytywny. Może nie zbyt optymistyczny, ale baardzo pozytywny. Uwielbiam ten fragment, kiedy Ola mówi, że nie chciała się rozstać, a Grześ przyznaje się, że źle zareagował. Cudo *.* Co do mamy Kosoka... Mam takie mieszane uczucia. Z jednej strony rozumiem, że to jest jej syn, wychowała go i w ogóle, no ale... On jest dorosły, i może a nawet powinien znaleźć sobie kogoś, z kim będzie szczęśliwy. Bo przecież do końca (swojego) życia nie będzie mieszkał z mamą, prawda? A! I to chyba oczywiste, że pobegnie za Olą, nie? Bo przecież nie po to chyba zaproponował wyjazd nad może, by teraz wszystko zaprzepaścić :)
    Jesteś świetnym fotografem! Też czasem robię zdjęcia na meczach, ale moje nie mogą równać się z twoimi :< (Inna sprawa, że te "lepsze" drużyny już w tym sezonie nie zawitają do Częstochowy, no oprócz Iranu). A poprzedni komentarz w sumie nie był aż taki długi xd Zazwyczaj, jak mam dużo czasu (na co ostatnio nie cierpię) wychodzą mi dłuższe :D Czekam na następny, mam nadzieję że pojawi się już w ten weekend <3

    OdpowiedzUsuń